PetGul Skrevet November 6, 2019 Rapporter Share Skrevet November 6, 2019 Hei Noen som vet delenr på denne og evt motstand? Ikke lyst til å demontere før jeg må :) NBF bildeler bl.a. kommer bare opp med eldre modeller. Petter PS: søket på denne siden er ikke mye til hjelp :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 6, 2019 Rapporter Share Skrevet November 6, 2019 Anbefaler ikke å kjøpe brukte slitedeler. Meca har 2 alternativer. Med og uten automatisk klimaanlegg. 1855-87034 for biler med manuelt klimaanlegg dvs at du betjener air condition med egen knapp. 1855-87032 For biler med automatisk klimaanlegg. Siden du ikke har oppgitt et regnummer, så har jeg gått ut i fra standard bil med 1,9 dieselmotor. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetGul Skrevet November 7, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2019 Hei Takker for svar :) Jeg har vel slik klimaanlegg, stiller inn gradene og resten ordner den selv. Men har da A/C knapp også. Reg: CF61959 Denne kommer opp på Skruvat til bilen. Og denne. Også er det det med motstand om man bør bytte den og hvilken man skal kjøpe. Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 7, 2019 Rapporter Share Skrevet November 7, 2019 Da har du ikke automatisk klima om du har egen ac knapp. https://www.skruvat.no/Kupevifte-P62603.aspx Da blir det den som skal være riktig i følge skruvat. Motstand er ikke nødvendig å skifte om det ikke noe problemer relatert til den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetGul Skrevet November 7, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2019 Takker igjen for svar :-) Da blir det nok bestilt. Lei piping nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 7, 2019 Rapporter Share Skrevet November 7, 2019 Joda, du har også automatisk klima selv med AC knapp. Hvis du stiller grader og ikke tradisjonelt varmt/kaldt så har du automatisk klima/climatronic. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetGul Skrevet November 7, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2019 Hmm, tror jeg prøver å demontere denna driten å se jeg, kanskje det kan stå noe på den. Satse på det er enkelt :-) Wag kan i hvertfall taes i fra hverandre.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg