Aajt Skrevet Oktober 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2019 Hei jeg vurderer og kjøpe touran fra 2008mod til 2012. Tenker på 2liter 140 eller 170hk. DSG kasse. Er det noe jeg bør se etter angående svakheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2019 Alle biler har hver sitt å stri med. Den største svakheten til Touran er defekt EGR (på CR motorene), ellers er de greie. Vanlig slitedeler i understell er gjennomsnittlig. Sjekk karosseri for rust. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron von Dirtbike Skrevet Oktober 31, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2019 Skal du kjøpe 1t2 med 170 Bmn motor, så sjekk at den har vært inne til 23H9 tilbakekalling for bytte av piezo dyser hos VW. Noe den mest sannsynlig har om den starter og går i 2019. Sett deg inn i pumpedyse og commonrail-motorer, gjør din research, så blir det helt sikker bra. Innen 2008 var de værste motorfeila luka ut som 1t1 sleit med. Men husk at blandt 300 dårlige meldinger på nett, så ruller det millioner av andre fornøyde vw biler og eiere. Lykke til! Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 1, 2019 Rapporter Share Skrevet November 1, 2019 23 timer siden, Baron von Dirtbike skrev: Skal du kjøpe 1t2 med 170 Bmn motor, så sjekk at den har vært inne til 23H9 tilbakekalling for bytte av piezo dyser hos VW. Noe den mest sannsynlig har om den starter og går i 2019. Sett deg inn i pumpedyse og commonrail-motorer, gjør din research, så blir det helt sikker bra. Innen 2008 var de værste motorfeila luka ut som 1t1 sleit med. Men husk at blandt 300 dårlige meldinger på nett, så ruller det millioner av andre fornøyde vw biler og eiere. Lykke til! Den aksjonen hadde jeg helt glemt i farta! Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg