Amatør1 Skrevet Oktober 25, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2019 Det gjelder en Astra J. Vikk verkstedskiftet klosser og skiver bak. Framme gjorde jeg samme jobb selv. Det var u-komplisert. -Men nå er et hjullager bak i ferd med å ta kveld. Det er ingen tvil. Løftet opp bakenden og sammenlignet lyd. Klar og tydelig lagerlyd. Så kan jeg ergre meg over at jeg ikke fikk verkstedet til å skifte lagrene samtidig. Men det prøver jeg å ikke gjøre... Må en ha diagnoseverktøy for å kjøre motorer i revers? Det holder ikke med rett spenning for å få det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 25, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2019 Trenger ikke gjøre noe med elektrisk parkbrems ved skifte av hjullager. Deaktiver parkbrems og demonter caliper som en hvilken som helst caliper og gyv på å skift lager. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg