Arnesen2 Skrevet September 25, 2019 Rapporter Share Skrevet September 25, 2019 Hei, trenger noen råd her. Jeg synes det begynner å bli fryktelig mørkt på vei til jobb for tiden og jeg tror noen nye lys til bilen hadde hjelpe. Jeg har hørt en del bra om LED Ekstralys fra https://www.ekstralys.no og lurte på hva deres erfaring er? Har dere kjøpt noe fra dem, og i så fall hva? Lenke til det du kjøpte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 26, 2019 Rapporter Share Skrevet September 26, 2019 Har kjøpt noen produkter fra Ekstralys, og erfaring er at «billig-produktene» holder en heller lav kvalitetsstandard, de kan like gjerne kjøpes på Biltema etter min mening. De har dog et godt utvalg av f.eks Lazer. Litt avhengig av hva du er ute etter, men Osram FX500 er også et bra lys til en fornuftig pris. Montert mange av de, og byggekvaliteten føles bra og lysbildet er bra. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg