IsakNord Skrevet September 7, 2019 Rapporter Share Skrevet September 7, 2019 Heisann! Skulle bare bytte noken sikringa på min nye bruktbil etter nattevakt idag og i mitt store iver må eg ha plassert noken av sikringene feil. No starter ikkje bilen i det heile tatt og eg tenker at det må vere noke feil med plasseringa av sikringene. Bilen er ein Passat 2005 2.0 TDI Dsg. Er det nokon med ein lignende bil som kan ta bilde av sikringsboksen sin på førersiden sann eg kan sammenligne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 7, 2019 Rapporter Share Skrevet September 7, 2019 Du har oversikt i instruksjonsboken, samt pleier det også stå oversikt bak på deksel over sikringer. Oversikt her, de stemmer ikke alltid, men gir en pekepinn. https://www.google.no/amp/s/fusesdiagram.com/volkswagen/fuses-and-relay-volkswagen-passat-b6.html/amp Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg