Gå til innhold

Starte et importfirma, hva ville folk kjøpt ?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å starte et lite importfirma av bildeler til primært VW og Audi (vil jo prøve å skaffe det folk vil ha også). Siden dette bare blir en bigeskjeft for meg ved siden av vanlig jobb, vil prisene bli konkurransedyktige pga lave adminstrative kostnader. Lurer derfor på hva dere ville vært mest interessert i å kjøpe? Eks: Slitedeler, styling ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by A4TQ

Jeg har tenkt å starte et lite importfirma av bildeler til primært VW og Audi (vil jo prøve å skaffe det folk vil ha også). Siden dette bare blir en bigeskjeft for meg ved siden av vanlig jobb, vil prisene bli konkurransedyktige pga lave adminstrative kostnader. Lurer derfor på hva dere ville vært mest interessert i å kjøpe? Eks: Slitedeler, styling ?

 

Kunne tenkt meg å handle ett grisebillig gewindefahrwerk av deg, eller brukte bilderer.Men skal du drive med sånn, må du kunne stille garanti på delene. De fleste huggerne gjør dette..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by A4TQ

Det vil bli standard garanti etter kjøpsloven. Sjekker litt rundt det juridiske og økonomiske nå for å se om jeg kan få dette til å gå rundt.

 

invester i en haug med Polo 6N gear kasser..

spesielt 1.4 16vkassen (CWX)...

 

dei får du alltid solgt ;)

believe me........

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår