remie Skrevet Mars 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2019 VW Touran 1.9 TDI, varebil 2008 modell. Jeg holder på å sette inn flere seter for å få den omregistrert til 5 seter. Men i den forbindelse når jeg hadde den på verksted for å aktivere airbagen bak, så mente de at jeg måtte bytte airbag styreenhet. Vet dere om det er tilfelle, det står "airbag" på sidene bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2019 Det er bare piss, disse bilene ble bygd om til varebil når de kom til Norge, her er det bare å få aktivert airbag igjen (hvis den er deaktivert), men sannsynligvis må du på Møller for å få gjort dette, da den antageligvis er deaktivert dypere i systemet enn hva ettermarkeds diagnose klarer, uten at jeg er helt sikker. Har aldri kommet over den problemstillinga der. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg