Minutt Skrevet Februar 15, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2019 Hei, Usikker på om det er riktig emne, men prøver. Skal nå skifte lys til skilt, og tenkte den jobben er ganske grei, bare få løs et par skruer, skifte pærer, it's done! Inntil jeg så og testet skruene jeg må løsne. Skruene er rustne, og avrundet i sporet. Ingenting får feste, og jeg får ikke beveget skruene. Noen tips til hvordan jeg får dem løs? Tenkte enten prøve med tang, men tviler på at det går, eller prøve å frese et spor med Dremel, så jeg får dradd de opp med en flat skrutrekker + en del WD40. Selve skiltet/skiltholderen er litt i veien - er det enkelt å få skiltholderen av? Hvordan gjør jeg eventuelt det? Jeg er dønn amatør, og spør derfor dere erfarne på dette forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 15, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2019 Flere slike tilfeller ender ofte med å måtte ødelegge skiltlyset, så kan være greit å sjekke ut hvor du får taki skiltlys ;) Minutt reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minutt Skrevet Februar 15, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2019 Skiltlys/holder er heldigvis relativt billig, har sjekket ut :) Samtidig godt å vite at flere andre tilfeller ender med skifte, da er ikke fallhøyden så stor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 16, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2019 Du kan prøve å forsiktig borre bort hodet på skruen slik at du får fjernet skiltlyset, så etterpå prøve å fjerne skruen med tang. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minutt Skrevet Februar 26, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2019 Endte opp med å få løs en skrue med trekker, den andre med dremel og trekker. Gikk så fint så, uten å skade noe :) Takk for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg