npxnaish Skrevet April 28, 2018 Rapporter Share Skrevet April 28, 2018 Prøvde å få av lageret på venstre bak i dag uten lykke. Det et den typen som man må bytte ut hele hjulnavet og ikke den med lager i selve bremsetrommel. Kå man skru av de 4 boltene bak navet som er vanskelig å komme til eller er det bare å presse den ut? Vet noen om et sted som har dette navet til en grei pris, nettbutikk eller vanlig butikk. Helst ikke Suzuki selv? Ser at skruvat og autodoc osv kun har den andre typen. Eneste jeg har funnet selv er carid.com, men det er i USA tror jeg. Noen som har et delene, ikke klart å finne delen i EPC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 2, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2018 Sikker på at du har komplett hjullager nav? Må opp på Swift 1,6 motor før jeg finner at de har det bak http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=157732&CarReference_ID=17364&CategoryType_ID=1 Ta et bilde av hvordan det ser ut foran og bak. Uansett, så må du også løsne drivakslingen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 20, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2019 Hei.. Ser det er en gammel post, men svarer alikevel. Du må demontere (evt gjøre det på bilen med presseverktøy) hele spindelen. Presse ut lager, du bruker fint hjulnavnet om igjen. og presser inn nytt lager og fjerner lagerskål fra hjulnavet og monterer igjen. Dette gjelder selvsagt 4wd. Ikke 2WD, men det det stort sett bare 4wd i norge uansett, så regner med du har det :) Det er IKKE komplett hjullager nav med noen skruer. Må presses på "gamle"måten :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg