audigeir Skrevet Mars 26, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2018 Min S6 4.2aut har plutselig begynt å gire opp/ned. Er det noen som har kjennskap/erfaring med dette? Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 26, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2018 Ingen kjennskap til det, men er det lenge siden siste oljeskift? Anbefaler isåfall en flushing. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeir Skrevet April 10, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2018 Ingen endring etter oljebyttet. Er så at jeg slipper opp gassen under kjøring så girer den ned/opp og noen ganger også når jeg trår på bremsen. Så ingen feil via diagnose. Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg