Audio Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hei, jeg har nå fått meg en ny forsterker og lurer derfor på om jeg må bytte sikrigen som står på + ledningen på batteriet. Den ny forsterkeren er på 60 amp den gamle var på 25 og sikringen ved batteret er på 30.. Plz help :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Svar: Ja. Sikringa på batteriet bør være større enn samlet ampere på sikringene på forsterkerne generelt sett... Du har jo i tillegg bilens eget elktriske system oppå der også. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hvor mange amp da ? 70, 80 ? Hva kan skje hvis jeg bruker kun 30 da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 viss du ikke bytter så vil den ryke når du skrur opp. sett på en 60 viss det ikke er noe mer som trekker strøm, eller en 80 viss det er mer som trekker strøm fra samme kabel. monterte 250A sikring i bilen min i dag:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Trenger en 60A sikring hvis det bare er forstekeren som sitter på... for du har vel ikke resten av bilens strømbrukende ting på den samme strømkabelen vel? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Tommeliten Trenger en 60A sikring hvis det bare er forstekeren som sitter på... for du har vel ikke resten av bilens strømbrukende ting på den samme strømkabelen vel? ska vel ha større foran.. er det ikke sånn at du ska ha 1.5 mere foran ell no a.. husker ikke i farten.. smell på en 80 amper og smil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by passat kara ska vel ha større foran.. er det ikke sånn at du ska ha 1.5 mere foran ell no a.. husker ikke i farten.. smell på en 80 amper og smil :D Jau gjør det :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg