Roger72 Skrevet Februar 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2018 Blinklys/kjørelys lyser ikke fast på førerside. Dette er samme pære som blinklyset, og blinklyset virker. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2018 Du mener at sidemarkeringslys ikke virker? Har du prøvd ny pære? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger72 Skrevet Februar 11, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2018 Sidemarkeringslys ja. Dette er vel samme pæren som blinklyset, så vidt jeg kan se, og det virker jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 12, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2018 Uten å ha sjekket det opp så er det enten en LED som sitter integrert i lykta, en W5W glassokkelpære eller en to-polet blinkpære. Det tar deg 3 min og sjekke dette, og om du kan få byttet denne. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger72 Skrevet Februar 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2018 Fant jeg fant. Fra utsiden så det ut som at det bare var den ene pæren. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg