Pudding Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Helt sjef! Fortsatt Tidenes anime! Obs det finnes fler bra bil animer' da skal komme med info på nye hjemmesiden min ;) Stay Tuned God Jul Initial D Fans :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Må bare bumpe denne, har funnet linken til fourth-stagen det er snakk om. Godt mulig folk har fått tak i dette for lenge siden, men her er det for dem som ikke har sett lyset. Har hørt om serien en god stund nå, men har ikke fått sett en skikkelig episode med god kval. før nylig, og du hildring så fett. Jeg er avhengig allerede. (Så forresten Battle Stage på rundt 40 min.) Initial D - Fourth Stage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Sitat Originally posted by Pudding Helt sjef! Fortsatt Tidenes anime! Obs det finnes fler bra bil animer' da skal komme med info på nye hjemmesiden min ;) Stay Tuned God Jul Initial D Fans :D En av de bedre er Over Rev. Den er blitt til både Anime, og Vanlig film! Vet den er blitt subet, men jeg klarer ikke finne den... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Animesuki er den beste siden for Anime. http://www.animesuki.com http://www.animesuki.com/series.php/402.html Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 nå er det snart en uke siden episode 11 og 12 skulle bli sendt på TV .. noen som har noe nytt om oversettelsen? eller evnt om de ble forsinket (ettersom jeg ikke har hørt noe) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedRuM999 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Live-Evil har sagt at de holder på med oversettelsen, men når den kommer er ikke godt å si. Det er ny intro/outro på ep. 11/12, så de kommer til å bruke litt tid på å tekste de også regner jeg med. Siter 200SX S14A `97 O.Z 18" Superturismo GT A'PEXi Power Intake A'PEXi N1 Exhaust Fotoboksen Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 litt skuffende egentlig, traff jeg på en dårlig episode?? har nummer 8 stage 4 eller noe slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 har du lastet ned en vilkårlig episode bare for å se? må jo se hele serien fra starten.. mange episoder stopper i midten av et løp .. må bli kjent med folka osv .. da blir alt det i mellom løpa spennende :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Vegard-SK skrev: litt skuffende egentlig, traff jeg på en dårlig episode?? har nummer 8 stage 4 eller noe slikt... Er nok ikke så rart om du finner det uinterresant egentlig, da det er episode nr 48... Se den fra begynelsen, så tror jeg nok du blir hekta :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 får laste ned episode 1-2-3 da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 2 uker .. og vi venter .. og venter .. og venter :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Kommer nok subba senest imorra. En av de er mer eller mindre ferdig. Topic hos LE.. "11+12 only aired on Sat 19/02/05 DO NOT ASK if it's out! and learn to read topics :(. Something soon :D" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Teknomage skrev: Kommer nok subba senest imorra. En av de er mer eller mindre ferdig. Topic hos LE.. "11+12 only aired on Sat 19/02/05 DO NOT ASK if it's out! and learn to read topics :(. Something soon :D" legger du ut link til torrenter eller?:) mvh oddi nyfrelst initial d-fan Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Vegard-SK skrev: får laste ned episode 1-2-3 da... Feil. Last ned stage 1, 2 og 3, så skal du sannelig seee, at alle liker Initial Deeee~~~. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Øyvind Ryeng skrev: Feil. Last ned stage 1, 2 og 3, så skal du sannelig seee, at alle liker Initial Deeee~~~. slapp av Ryeng... Når han har sett de tre første vil han sikkert se nr 4 også, og da er det i gang...:) Offtopic: stilig å se at du kan rime også!! Trodde du bare kunne danse ballett ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg