Gå til innhold

Toyota Chaser: en bil til begjær!

Ranger emnet


Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Tommeliten, bare den hvite der er en Chaser ;)

Den mørke er en Toyota Mark 90, eller hva den heter.

Close, det er en Toyota Mark2. Disse er nært beslektet med Chaser, og har faktisk mange av de samme karrosserikodene. Hovedforskjellen ligger i lykter og detaljer som grill, bakluke, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg drev sjøl å kikka på bl.a. Chasere for en stund siden. Deler nok plattform med Supra siden motorblokkene er like. BTW: Alle M-modeller deler motor(fra før 1967 t.o.m Supra MK4) deler motorblokklayout.Vet om en i Norge(Danmark?) som har en '67 Crown med turbomotor fra Supra! :-D

 

Og, det jeg SKULLE si: Den vi kjenner her som Lexus LS400(MB-plagiat) og LS430(litt nyere MB-plagiat) heter i Japsanland Crown!Og Crown vet vel vi alle hva er?En japansk flytebrygge-plagiat. En del av dem er faktisk bøllerå! stikk på http://images.google.com og søk på 1950-1980 Toyota Crown. Er et par som minner meg om en '57 Chevy også! mmm...

 

Til slutt. Sjekk ut bilder av Nissan President! c",)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skody

Jeg drev sjøl å kikka på bl.a. Chasere for en stund siden. Deler nok plattform med Supra siden motorblokkene er like. BTW: Alle M-modeller deler motor(fra før 1967 t.o.m Supra MK4) deler motorblokklayout.Vet om en i Norge(Danmark?) som har en '67 Crown med turbomotor fra Supra! :-D

 

Og, det jeg SKULLE si: Den vi kjenner her som Lexus LS400(MB-plagiat) og LS430(litt nyere MB-plagiat) heter i Japsanland Crown!Og Crown vet vel vi alle hva er?En japansk flytebrygge-plagiat. En del av dem er faktisk bøllerå! stikk på http://images.google.com og søk på 1950-1980 Toyota Crown. Er et par som minner meg om en '57 Chevy også! mmm...

 

Til slutt. Sjekk ut bilder av Nissan President! c",)

 

Beklager for å skuffe deg LS400/LS430 heter i japan "Celsior"

Crown/ Crown Majesta/Crown Sedan er ikke tilgjenglig utenfor Japan under noen navn ..

 

PS: Nissan President er jo bare en kopi av Toyota Century (du vet .. V12 toyotaen)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

 

Beklager for å skuffe deg LS400/LS430 heter i japan "Celsior"

Crown/ Crown Majesta/Crown Sedan er ikke tilgjenglig utenfor Japan under noen navn ..

 

PS: Nissan President er jo bare en kopi av Toyota Century (du vet .. V12 toyotaen)

Nissan President Toyota Century

jhg50f.jpgToyota_century_2002_0001B_M400.jpg

 

Vil nå si at Centuryen ser litt mer dyngete ut. Har iflg. bilrevyen.no status som RollsRoyce i hjemlandet...

 

Og... Jeg sa at Lexus LS heter Crown i Japan, ikke UTENFOR.

Har søkt og lest litt uten å bli klok.Celsior ligner litt på både GS og LS seriene. Spørs litt på årstallene.. Noen som kan utdype dette? =)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexus LS er Toyota Celsior..

Lexus GS er Toyota Aristo

Lexus IS er Toyota Altezza

Lexus ES er Toyota Windom

Lexus SC er Toyota Soarer

Lexus RX er Toyota Harrier

Lexus LX er Toyota LandCruiser Cygnus

 

Crown selgers BARE i japan .. ingen andre steder uansett navn

og da mener jeg alle 4 variantene

og når du sier Crown så sier det lite .. det er 4 varianter og har alt fra Rekke4 til V8..

 

den gammle "Nissan President" var rippoff av den eldrende "Toyota Century"

Dagens "Nissan President" er ripoff av dagens "Crown Majesta"

(Nesten...)

 

Neste gullkorn fra deg er vel at neste Lexus GS er en Corolla?

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Originally posted by lermax

Huff og meg!! Nå kom det ennå en bil på drømmeliten......:cool:

Dette må jo være on ok familie bil!! Kanskje til og med kona ville akseptert denne?:D

...På drømmelisten kanskje?

 

Chaser må jo være den ultimate familiebilen. Enorm plass til ungene og bagasje, samt en stor, fin bamse under panseret til Far... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå trenger jeg seriøst JZX100 hjelp her.

 

Ser noen av disse har en facelift? Når eventuelt kom den? Hvilken (NØYAKTIG) front har denne og fra og til når er den produsert?

dscf00080zz.jpg

 

 

Også kunne jeg tenkt meg litt 1JZ-GTE info ... det kom en VVT-I motor i denne rundt 98? Hvordan er det å trimme en VVT-I kontra den "andre"?

 

Håper seriøst folk vet dette for jeg sliter stort med å finne ut av dette her ...

 

 

(Eller hadde Chaseren samme front hele tia?)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår