DagArne Skrevet November 27, 2017 Rapporter Share Skrevet November 27, 2017 Transit 2006. 110T300 EGR ventil Da jeg var på Mekonomen så sa de at motorlampa som lyste skyldes feil med EGR ventilen. Jeg får ikke det til å stemme med symptomene på at det skal være den som er feil. Bilen drar som et uvær uansett turtall, ikke fusker den heller. Merker ingenting galt med bilen eller forskjell fra før og etter motorlampa lyser. Kan det være noe annet som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 27, 2017 Rapporter Share Skrevet November 27, 2017 Regner med de har tatt en diagnose og lest ut feilkodene. Hvis det står EGR der, er det høyst sannsynlig også en feil på EGR. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet November 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2017 Ja, de tok en diagnose av motoren. Gjør det noe å kjøre med siden jeg ikke merker noe på bilen? Ser de er ganske dyre hvis de blir kjøpt nye. Er det noe problem å bytte de selv? går det ann å reparere eller rense den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg