Sven-Oskar Moseid Skrevet Oktober 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2017 Hei Er det noen som vet hvor man finner sikringen til viftemotoren på en Hiace 2000mod Har byttet motor men finner ikke hvor sikringen står og hva den heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2017 Vet ikke hvor den sitter, men det er jo ikke akkurat veldig mange sikringsbokser på en Skiheis, hadde jeg vært deg hadde jeg bare sjekket alle, går fortere enn å vente på et svar. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven-Oskar Moseid Skrevet Oktober 14, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2017 he he, sannsynligvis, vet du at jeg har jobbet i flere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg