Sveinung Kristiansen Skrevet September 21, 2017 Rapporter Share Skrevet September 21, 2017 AUDI A6 (4B) Prod.måned: - Førstegangsreg: 20060526 Understellsnummer: WAUZZZ4B52N151822 Sylindervolum: 1781 Motorkode: AWT Effekt (kW): 110 Karosseritype: Stasjonsvogn Drivstoff: Bensin Fremdrivning: framhjulsdrift Girkasse: Triptronic Automat Dekk: 205/55R16 Karosseri: PB Produksjonsår: 2002 Importert: Ja Egenvekt kg: 1525 Totalvekt kg: 2075 Lengde mm: 4800 Sånn. Det var teknisk info.. :-D Jeg skal bytte motor på denne bilen. Før jeg leter etter passende motor. Hva må jeg passe på? Jeg hører noen sier den må inn og omprogrameres og at det er vanskelig å få ting til å passe pga hjernen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 22, 2017 Rapporter Share Skrevet September 22, 2017 Skaff en motor med samme motorkode, da er det plug & play. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet September 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2017 9 minutter siden, Jesper1201 skrev: Skaff en motor med samme motorkode, da er det plug & play. Flott. Så de som sier at det kan by på problemer pga "hjernen" tar feil? Har ikke turt å gå videre kun på grunn av de "ekspertene"s hjelp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 22, 2017 Rapporter Share Skrevet September 22, 2017 Hvis du finner en med samme motorkode bruker du ledningsnett og ECU fra gamle motoren og du slipper koding og tull :-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg