audi a5 Skrevet Juli 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 Jeg lurer på om noen har erfaring med å bytte luftfilter (panel) til "cone" luftfilter (rund) grovere lyd. Helst KN sitt filter, men åpen for andre merker. Jeg har søkt litt omkring men finner ikke noe til min bil da jeg ser mange har byttet ut kittet til luftfilteret, ønsker å bytte for å få noe grovere lyd på bilen. eller er det så enkelt at jeg fjerner panelet og setter inn "utvendig" filter istedenfor? da mener jeg conefilteret uten boks på. Bilen er en a5 1.8T 170hk originalt men har effektanlegg og chip så rundt 240hk. Om noen har erfaring vil jeg gjerne at du deler dette med meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 Du vil gjerne få mer lyd, men også mindre effekt da motor suger varm luft fra motorrommet. Ikke å anbefale ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 Kjøp KN sitt innsatsfilter, dette gir mer flow og litt grovere lyd og det går ikke på bekostning av effekt da det fortsatt trekker kaldluft. Ikke sett på noe jalla greier på en så fin bil som en A5.. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi a5 Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 16 minutter siden, Jesper1201 skrev: Kjøp KN sitt innsatsfilter, dette gir mer flow og litt grovere lyd og det går ikke på bekostning av effekt da det fortsatt trekker kaldluft. Ikke sett på noe jalla greier på en så fin bil som en A5.. Noe å anbefale, link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi a5 Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 https://www.xtremecar.no/catalogsearch/result/?q=luftfilter+kit men som sakt er det ikke like enkelt å finne for en 1.8T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 Innsatsfilter, ikke noe filterkit. https://www.xtremecar.no/kn-innsats-luftfilter.html Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi a5 Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 Noe av det samme? http://www.scstyling.no/jr-innsatsfilter-vag-p-8264-c-8865.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2017 Ja. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg