Gå til innhold

Vraket millionbil på vei til registreringen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Yazfat

Det artige med det hele er at hvis han har kjørt ut fra rundkjøringa ved menstabrua, og mot kjørbekk. Da er jo ikke han på vei til biltilsynet for å registrere bilen! Biltilsynet ligger jo ikke den veien.

 

Mannen skulle sikkert bare ta seg en rånerunde og to :D

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

hva vet dere om sjåføren er uerfaren? Kanskje han har kjørt aktivt? ALLE kan kræsje.. Til og med Formel 1 førerene kræsjer..

 

Er ikke du litt på jordet nå. Var det du som kræsja porschen forresten? siden du forsvarer det så sinnsykt ;)

I motorsport, så får de betalt for å kjøre på grensen, og over grensen. Han i Porschen kjørte ikke motorsport. Han skulle i vei å registrere en LÅNT bil, på vått føre. Sammenlignbart? I don't think so :) Han dreit seg, eod. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sier bare litt om mange her på forumet som ler av folk som kræsjer og som er uheldig. Utrolig barnslig. Og ja er klar over at han selvfølgelig gjorde noe idiotisk, men blir for teit å sitte og le av det..Spesielt folk her på forumet som bare snakker om hvor mye hester de har i sine biler og om de har den raskeste bilen osv.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er det bare meg som synes det er bra at det ikke ble store personskader, og synd at en flatklemt boble ble enda mere flatklemt?

 

Virker som om folk her inne bare tenker skadefryd, og har alle mulige forklaringer på hvorfor dette skjedde (tung bak, vått føre, vanskelig bil å kjøre på grensen, etc). De færreste her inne har vel erfart dette selv, men lest/sett det i media (dette er jo nevnt mye med Porsche 9**).

 

Jeg er jo ikke tysker-fan (faktisk helt motsatt), men annerkjenner de som er det, og synes det er synd at bilen ble knust. Hadde jeg gjort det samme med en RX-8 i firmaets tjeneste, hadde jeg vel frivillig gått fra jobben.

 

Og det med media som blåser opp saker, er jeg helt enig i. Hvem her inne, med hånden på hjertet, kan si at de aldri har kjørt så fort(eller bredt) at de hadde mistet lappen for det som media/politi kaller råkjøring? Jeg tipper ingen. Så det er liksom litt feil å "disse" de som blir tatt for dette, når man har langt fra rent mel i posen selv..

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Er det bare meg som synes det er bra at det ikke ble store personskader, og synd at en flatklemt boble ble enda mere flatklemt?

 

Virker som om folk her inne bare tenker skadefryd, og har alle mulige forklaringer på hvorfor dette skjedde (tung bak, vått føre, vanskelig bil å kjøre på grensen, etc). De færreste her inne har vel erfart dette selv, men lest/sett det i media (dette er jo nevnt mye med Porsche 9**).

 

Jeg er jo ikke tysker-fan (faktisk helt motsatt), men annerkjenner de som er det, og synes det er synd at bilen ble knust. Hadde jeg gjort det samme med en RX-8 i firmaets tjeneste, hadde jeg vel frivillig gått fra jobben.

 

Og det med media som blåser opp saker, er jeg helt enig i. Hvem her inne, med hånden på hjertet, kan si at de aldri har kjørt så fort(eller bredt) at de hadde mistet lappen for det som media/politi kaller råkjøring? Jeg tipper ingen. Så det er liksom litt feil å "disse" de som blir tatt for dette, når man har langt fra rent mel i posen selv..

 

mvh

 

Du har helt rett i det du sier, og er enig med deg. Er nok en ganske stor andel av oss som daglig kjører det politiet kaller "råkjøring" på ett eller annet tidspunkt. MEN, forskjellen ligger i at de fleste av oss kjører egne biler, ikke lånte. JEG kjører i hvert fall ikke svin med lånt bil, spesielt ikke om det er et styggdyrt kjøretøy. Ellers har du helt rett egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit dere som kommenterer at han er en uerfaren sjåfør mye personlia om han fyr`n ell?

En ser en porsche i vanvittig fart.. Kanskje porschen gikk i fartsgrensa, men på høyt turtall? Man hører motoren godt, gjør man ikke??Klarer man når man sitter stille å bedømme hastigheten til en bil?? Syns mange her egentlig kan holde kjeft om kjøringa hans.. "uerfaren så det holder, tråkka på max.."

VET dere noe som helst om HVOR uerfaren han er å HVOR mye han tråkka på?

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår