gjobjo Skrevet Juni 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2017 Er det mulig å benytte eksisterende antenne på min Touran 2007 TDI for DAB+? Eventuelt hva trenger jeg av adaptere for å få dette til å fungere, ser at det ikke er noe synlig antenne på min bil fra før(utvendig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2017 Ja, det er mulig hvis du setter på en såkalt splitter, men det er ikke anbefalt. Signalene vil bli vesentlig dårligere enn ved å bruke en enkel glassantenne. Glassantenne er det enkleste og desidert billigste, fåes til 250,- +/- og du klarer fint å montere den selv. Alternativt kan du kjøpe ny takantenne, (haifinne) og montere dette. Dyrere og mer komplisert å montere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjobjo Skrevet Juni 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2017 Ja, det blir glassantenne med jording, men uansett så er dette DAB+ noe stort tull, helt utrolig at det ble godkjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2017 Som alt annet riv ruskende galt i dette landet, er det fremmet og bestemt av politikere uten noen verdens kompetanse. Quattro73 og gjobjo reagerte på dette 2 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg