toddegutt Skrevet Mai 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2017 A6 1,8T Q, manuell, 2001 mod. Når jeg kjører ligger tempen på mellom 60-70 grader. Hvis jeg derimot kjører i byen og "trykker" i kø ligger tempen på rundt 90 grader... Noen som kan komme med tips om hva det kan være? Kan ikke være bra for motoren med så lav temp. Tenker på oljen og dens smøreevne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2017 Termostat. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2017 .....og kjøp ny termostat hos Møller! Kun originale som virker. Og nei, de koster ikke så mye på Møller. Betalte selv 6-700kr for min termostat (A4 B8) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2017 Enig med Karlsen, spander de få ekstra kronene det koster på Møller - så vet du at du slipper bytte igjen - innen kort tid :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddegutt Skrevet Mai 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2017 Ok. Så temperatur-sensor er utelukket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2017 Ok. Så temperatur-sensor er utelukket? Temmelig sikkert, ja. Merkelig om den kun skulle fungere når du kjører i kø ;) Symptomene dine er nøyaktig som de man får når termostat er defekt (åpner for tidlig). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg