turbobjørn123 Skrevet Mai 7, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 jeg har en VW golf 2.0 tdi 2004 mod med følgende problem ABS lampe og håndbrems lampe blinker, sammen med en helt utrolig irriterende alarm nor jeg kjører. Har kjørt feildiagnose på Møller bil uten at de fant feil. Er det noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 7, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 Hvis ABS lampe lyser skal det ligge feilkoder inne. Håndbremslampe kan også varsle for lavt bremsevæske nivå. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn123 Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 Det kommer opp varsel om lavt bremeveskenivå (varsellampe) når jeg skrur på tenninga men beholderen for bremeveske er sjekka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 7, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 Sjekket sensor, ledninger og kontakt? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn123 Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 Alle 4 sensorene virker i følge diangnoseverktøy. Kjørte en liten tur med diagnosepluggen i og det var samme utslag i kmt på alle 4 sensorene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn123 Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 Det mest irriterende er den hel....ts alarmen :( Jeg har prøvd å ta ut sikringen til abs, alarmen forsvant men fikk feilmelding på motor diesel mm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 7, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 Var ikke ABS sensor jeg siktet til. Sensor for Bremsevæskenivå. Det ligger garantert en feilkode vdr. ABS lampa. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn123 Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2017 oki Det har jeg ikke sjekket ennå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn123 Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2017 Da er bremseveskesensor sjekket og den virker som den skal :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 8, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2017 Når jeg sier sjekk, så betyr ikke sjekk bytte, men sjekk. Har du fått avlest feilminne og fått utskrift av feilkodene? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 9, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2017 Hvor mange pip er det 3 eller flere/mindre.? Om det er 3 så er det koding bilen trenger. Også ikke kontakt sensorene hjullager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg