Smellyglove Skrevet April 4, 2017 Rapporter Share Skrevet April 4, 2017 Ei venninne av meg fikk skiftet hele motoren for ca to og et halvt år siden. Rådebank tok den. Nå har det skjedd igjen. Motoren ble skiftet på et Nissan-verksted. Olje har blitt byttet jevnlig. Verkstedet sier at garantien varte i ett år, eller ved 60.000 km, så dvs at den gikk ut for rundt 100/200km siden. Synes det er veldig rart at små elektriske dippedutter som f.eks mobiltelefoner har fem års reklamasjonsrett, men en motor får man ikke igjen på når den ryker etter under tre år. Er det lov å lage så dårlige produkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet April 18, 2017 Rapporter Share Skrevet April 18, 2017 I følge min research er hele motoren feilkonstruert, med "krympet" bunnpanne for å få plass ved front-diff/oppheng, ustabil tetting mot oljepumpa, for lite distribusjon av olje til veiva, og rådelager av simpel kvalitet. Bortsett fra det er det en knallbra motor:) Hva skiftet de? Dersom de kun har skiftet lager hjelper ikke det, når det er så mange kritiske punkt før det. Det er en liten skandale, og jeg kommer ikke til å kjøpe Nissan med det første, grunnet dårlig oppfølging av alle som har blitt rammet. Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg