^Th0mas^ Skrevet Mars 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2017 Tenkte jeg skulle etterfylle noe servoolje til rattet min Mazda 6 2004-modell, men må forsikre meg om at jeg fyller rett olje. Denne bilen har ikke peilepinne, så finner ut av hvordan farge det er. Det er kun max og minimum utenpå beholderen. Aner ikke hvilken olje som er i beholderen nå, så gjør det noe om jeg fyller en annen olje etter jeg har funnet rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2017 Du må ikke blande her! Sjekk i servicehefte hvilken type det er på din, eller hvilken type den skal ha, og bruk kun den. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Th0mas^ Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2017 Du må ikke blande her! Sjekk i servicehefte hvilken type det er på din, eller hvilken type den skal ha, og bruk kun den. Det står ATF M-III eller lignende f.eks Dextron II. Men jeg aner jo ikke hva som er i bilen nå. Får ikke sjekket fargen heller uten å tømme den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2017 Du må bare gå utifra at det er riktig servoolje som er på bilen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 29, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2017 Hva med å stikke en Q-tip eller lignende nedi beholderen og se på den hvilken farge det er ? Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Th0mas^ Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2017 ATF servooljen som BilXtra selges påstås det i beskrivelsen at den kan mikses med hvilken som helst ATF olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg