TKarlsen Posted March 25, 2017 Report Share Posted March 25, 2017 Leste et innlegg på nettet at LED pærer man setter i interiøret på bilen f.eks (erstatter halogen) kan gi ut støy som kan ødelegge andre elektriske styringer. Noen som har hørt noe om det? Quote Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper1201 Posted March 25, 2017 Report Share Posted March 25, 2017 Har hørt om det, men aldri opplevd det, men tror det er mer teoretisk "mulig" Det jeg dog. vet, da det har skjedd på egen bil, er at LED pærer kan forstyrre FM signalene. Quote Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TKarlsen Posted March 25, 2017 Author Report Share Posted March 25, 2017 Har opplevd at ettermonterte billige xenon kit, spesielt kraftige 75W har forstyrret FM signalene. Men har aldri selv opplevd noe med LED pærer Quote Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper1201 Posted March 26, 2017 Report Share Posted March 26, 2017 Jeg har LED parklys (integrert) i ekstralysa på bilen min, og etter jeg satte på de ble det litt forstyrrelser på FM signalende, ikke noe problem eller spesielt sjenerende, men merker det der det allerede er dårlige FM signaler. Quote Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts