Trixie Skrevet Mars 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2017 Fant ett rust hull i bærebrua på min audi a4, noen som vet hvor eg kan få tak i ny. evt går det an å sveie på ei plate over etter at eg har tatt rusten? Dette er altså ein audi a4 quattro 200modell. Takker for hjelp på forhånd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2017 Sveising vil ikle blir holdbart, bør byttes. BilXtra, Meca, Mekonomen eller Møller skaffer deg denne ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 22, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2017 Det rusthullet vi ser der er vel i traversen som går under bilen til begge sider. Den faste ramma som bevegelig bærearm er festet i. Du kan jo sjekke med Møller om den kan skaffes og evt pris og delenummer. Er vel ikke utelukket at den kan sveises? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 22, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2017 Selvfølgelig, så litt kjapt, det er traversen. Jeg syns rusthullet er for nærme bolten/innfesting av foring til at det bør sveises. Skal ikke veldig mye til før hele greia ryker hvis du kjører hardt i en dump el. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg