Passat96 Skrevet Mars 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2017 Har lest tidligere om folk som har blinkende glødelampe under kjøring, dette er ikke det jeg sliter med, når jeg starter bilen så vil glødelampen slukke så begynne å blinke, prøver jeg da å starte bilen mens den blinker så starter den i 2-3 sek, så dauer den. kan dette være forusaket av gløderele eller gående glødeplugger? er en TDI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2017 Bytt alle plugger og se om det hjelper. Det ligger feilkode på dette..? Passat96 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat96 Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2017 hei :) har nettopp bestilt nye glødeplugger, så håper det gjør susen, har prøvd å søke med en obdII scanner, men den klarer ikke å lese koder av bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2017 Du må ha et diagnose apparat som støtter CAN. Hvis du holder til i Østfold kan jeg hjelpe deg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2017 Prøv og bytte, om ikke det hjelper å bytte glødepluger. Så kan det være gløderele. Kanskje jesper får hjelpe deg med diagnose da får du nokså bra svar på problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat96 Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2017 Tusen takk for svar :) desverre så holder jeg til i stavanger :( men takk for tilbudet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat96 Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2017 Om noen lurer på hvordan det gikk, byttet glødelamper, de gamle virket utbrente og luktet vondt når jeg bytta de. det hjalp ikke probleme med den blinkene glødelampen. et par dager senere fikk jeg feilmeldingen "emission workshop" føler dette har noe med de nye glødepluggene å gjør. men når det kommer til den blinkende glødelampen så kommer feilmeldingen "engine fault" og da må jeg ta tenningen av og på ett par ganger før den slutter og blinke å jeg får start på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 30, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2017 Det er umulig å si hva som forårsaker blinkende glødelampe, du er nødt til å ta en diagnose - først. Bytte av glødeplugger har ingenting med blinkende glødelampe å gjøre. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg