Gå til innhold
Bilforumet.no
Garegaupa

Montering av DEFA WarmUp II 1900 SmartStart i 2008-modell Honda CR-V Executive

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei, folkens!

Eg sit og vurderer å kjøpe DEFA WarmUp II 1900 SmartStart og montere det på ein 2008-modell Honda CR-V Executive. Det eg lurar på er om dette er ei overkommeleg oppgåve for ein høveleg nevenyttig og oppegåande hobbymekanikar? icon16.gif Er det nokon spesielle fallgruver eg lyt passe meg for? Og er det mykje "boring og kapping" i sjølve bilen, eller er det mest "plug and play"?

Alle innspel og erfaringar vert mottekne med takk! thumb.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er plug&play, eneste du må bore er hull til inntakskabelen. 

Følger med monteringsanvisning for motorvarmerelement så hvis du er høvelig nevenyttig burde det gå helt fint. 

Monterer bøttevis av disse på jobb, og det værste er faktisk og finne gjennomføring igjennom torpedovegg. Finner du en passende gjennomføring er det en smal sak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Jesper, og mange takk for raskt svar! thumb.gif

Høyrast absolutt ut som noko eg skal få til, dette her! Får ta meg ein kikk og sjå om der er nokon høvelege plassar der eg kan få lura ei leidning gjennom torpedoveggen fyrst, då! arcadefreak.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då tenkte eg at eg skulle til og montere dette her no i løpet av denne veka. Eg har kikka litt på bilen, men eg ser at den store utfordringa vert å finne ein grei veg for kabelføring inn i kupeen, akkurat som @Jesper1201 spådde.

Eg finn ikkje nokon opplagt nokon plass, heller ikkje i området rundt vindaugsviskarar og vasskasse. Det gjer det ikkje akkurt lettare at det er trongt å kome til alle plassar...

Eg prøvar meg ein gong til på om det skulle vere nokon som hadde ein genial ide her, viss ikkje så er det vel berre å begynne å leite med ljos og lykter (bokstaveleg tala)! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen gode idear? No har eg stått med hovudet både under panseret og under dashbordet i ettermiddag utan å finne noko... Ein stor del av utfordringa er at det er så trangt å kome til der det kan vere aktuelt å trekkje ein kabel gjennom. Eg finn ikkje ein vitug plass å bore hol eingong viss det skulle vere det eg endar opp med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.