Johansen98 Skrevet Februar 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2017 er en slags Dynamolyd når jeg skal starte bilen, det funket før men så dyttet jeg subben og forsterker frem i bilen og da datt jordingskabelen ut så satt jeg den på det gnistet av den men sikringer og alt fungerer, etter det kom det en "dynamo" lyd ut av subben og den slo ikke særlig godt men om bilen er av funker det som det skal, signalkabel og strøm ligger ikke nært hværandre kan det være forsterkeren som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2017 Bensinpumpe i tanken? Om forsterker nå står rett over pumpa så kan det være årsaken. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2017 Jeg er ingen bilstero guru, men gjetter på dårlig jording, eller så knertet du forsterkeren idet jordinga datt ut. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 20, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2017 Her tipper jeg du har svidd jordbanene til rca kontaktene i spilleren, prøv å tvinn en ledning rundt ytterste metallet på signalkabelen, og fest den til jord, blir det bedre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg