Gå til innhold

650Whp Supra vs Blue Civic....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg er på et supraforum, der jeg holder til 80% av tiden jeg er på internet omtrent :D Der er det en 'kill section' hvor de som har vunnet/tapt mot en annen supra, eller annen bil poster videoen og forklarer alt som skjedde... det er veldig FÅ som kjører på racing bensin hele tiden, og det er VELDIG få som kjører på fult trykk hele tiden selv når de racer, var en svær diskusjon om en 850RWHP supra som tapte mot tekademics BMWen, det skrev de på siden eller hvor det sto på tekademics. Men han kjørte ikke fult trykk pga. noe feil med motoren om jeg ikke husker feil, eller at han ikke hadde race bensin. Husker ikke hvilken av delene det var, men når han kjørte mot BMWen hadde han hvertfall ikke mer enn 500hk på det trykket osv han kjørte på, og det sto BMW vs. 850RWHP Supra... ;) Sikkert det samme her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Beamen

Jeg er på et supraforum, der jeg holder til 80% av tiden jeg er på internet omtrent :D Der er det en 'kill section' hvor de som har vunnet/tapt mot en annen supra, eller annen bil poster videoen og forklarer alt som skjedde... det er veldig FÅ som kjører på racing bensin hele tiden, og det er VELDIG få som kjører på fult trykk hele tiden selv når de racer, var en svær diskusjon om en 850RWHP supra som tapte mot tekademics BMWen, det skrev de på siden eller hvor det sto på tekademics. Men han kjørte ikke fult trykk pga. noe feil med motoren om jeg ikke husker feil, eller at han ikke hadde race bensin. Husker ikke hvilken av delene det var, men når han kjørte mot BMWen hadde han hvertfall ikke mer enn 500hk på det trykket osv han kjørte på, og det sto BMW vs. 850RWHP Supra... ;) Sikkert det samme her :D

 

Heisann...

 

Ja.. regner med at civicen ikke kjørte på fullt trykk heller!! :op

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Han mener at det ikke lar seg gjøre å kjøre fra en Supra med

en Civic.. Whatsoever... hehe!

Synd folk skal ha så skylapper for andre merker....!

Selv liker j Supra og Skylines....

Drømmebilen er en R34 Skyline fra Mine`s...!!

 

Grunnen til at j havna med den bilen j har... er at den

ligger i det sjiktet j har råd til å handle bil for...!! :)

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

du hører det på Supran at det ikke er 650hp i motoren en gang.. tipper at det er max 500hk i motoren ut i fra hvordan han tømte girene.. men har ikke TETVTEC en 500hk civic da?? vi kan jo bare teste dette selv ;)

 

EDIT: det er ikke en hk over 450 på den filmen.. den supran spinner ikke på første gir en gang hehehe.. Civicen vant de racene der end of story ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...

 

Ja... vi får se da vet dere... når j får ferdig øsa mi...!

skal vel lett få en 500hk eller mer skulle j tro...

alle delene j har innkjøpt er gode for mer enn det...

nå står det bare på å få ei skikklig blokk med innmat...

blir vel ikke ferdig i år tror j... litt tynt med midler til det om dagen..!!

 

hey då...

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår