Rolfius Skrevet Januar 31, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2017 Jeg har en Rexton 2005. Rød four wheel lampe lyser når jeg presser motor litt eller kjører med henger. Slukker når bilen går lett. Har sjekket oljenivå på transferkasse. Lurer på om noen har tips til hva som kan være feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2017 Start med en diagnose du, det forteller deg nok hva den varsler om. Hvis ikke kan du slå opp i instruksjonsboka, kan hende den lampa begynner å lyse ved for høy giroljetemp. el. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfius Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2017 Takk for svar ! Instruksjonsboka er ikke så inngående til denne bilen, den henviser stort sett til verksted når lampene lyser.Jeg koblet til et enkelt diagnoseprogram ,men fikk ikke fram noen feilmelding. Men antar at et verksted kan avlese noe ved prøvekjøring, da lampa bare lyser ved kjøring. Den lyser med en gang ved akselrasjon og turtall ved ca 2000 rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg