doktor_pilsner Skrevet Desember 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2016 Hei. hvilke modeller av jetta har front jeg kan sette på min golf 3, og hva må jeg ha av deler? Er lykter grill og panser alt? Eller trenger jag noe mer? Takker for svar :-) Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2016 1992-1999 Har ikke peiling på eksakt hva, men fanger, grill, lykter, panser og skjermer er helt garantert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2016 For Vento front på Golf 3, så må du ha panser, lykter og grill. I tillegg mener jeg du også må bytte frontramma innenfor grillen som lyktene sitter i, https://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IlZXIiwiNDAiOiJHb2xmIEV1cm9wZSIsIjUwIjoiMTk4NyIsIjYwIjoiQm9keSIsIjcwIjoiMTM3In18fHN0PT03MHx8YnJhbmQ9PXZ3fHxtYXJrZXQ9PVJEV3x8bWRsPT1HTyAgIHx8RXBpcz09NzB8fEVpbnNhdHo9PTE5ODd8fE1haW5Hcm91cD09OHx8QmlsZHRhZmVsPT0xMzd8fEdyYWZpaz09MDEzNzAwMDE0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg