Mandel Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Jeg og Acoupe var og trente i stad, og når vi kom ut igjen stod denne lille snella vedsiden av oss :) La merke til at det var noe snålt da vi tok en nærmere titt :D Se så søte felger..dette måtte da vel være den perfekte gave til dama ;) Hvorfor kjøpe en sliten vanlig bamse, når du kan få en Bamsefelg :) Noen flere som har sett søte/morsomme felger, så vis bilder.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hehehe, genialt! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 slike felger skal jeg kjøpe meg tenkte jeg...men i krom da, så det blir litt blingbling :D..hehe..neida ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by acoupe slike felger skal jeg kjøpe meg tenkte jeg...men i krom da, så det blir litt blingbling :D..hehe..neida ! hehe.. de der i bling-bling 19" hadde gjort seg.. ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. de der i bling-bling 19" hadde gjort seg.. ;) :D synes du skal putte på noe sånt på a4`n din jeg Stig, så regner jeg med at du ruller inn med bamser i hjula neste gang jeg ser deg ? :D Ta å putt en gjeng med kose bamser i hattehylle også da så det matcher litt ! snakkes..hehe Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Var en tråd om slike for leeenge siden. :) Disse felgene kunne man faktisk få som tilvalg hvis man kjøpte VW Polo for noen år siden..Har sett flere Polo 6N med bamsefelgene.. Man kan jo gjette hvilket kjønn som sitter bak rattet i disse bilene Min drømmepolo blir da den utgaven som har forskjellig farge på hver eneste karosseriplate med disse bamsefelgene. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hvor får man kjøpt disse da?! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by acoupe synes du skal putte på noe sånt på a4`n din jeg Stig, så regner jeg med at du ruller inn med bamser i hjula neste gang jeg ser deg ? :D Ta å putt en gjeng med kose bamser i hattehylle også da så det matcher litt ! snakkes..hehe hehe.. ja.. neste gang du ser meg på Lillehammer så ser du bare en bamse som blir svimmel av all den rullinga... :D skal bli skikkelig kosebamsebil min nå ja.. kanskje det drar damer.. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hehe jammen var de fine :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 så sinnsykt søte:) :hug: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 *f9z* :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Brandtenborg Hvor får man kjøpt disse da?! De er gått ut av produskjson til stor fortvilelse for oss bilelskere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 heh, hadde man hatt slike felger hadde man nok fått flere jentevenner ja.. jenter og ole brumm.. Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erti Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jøss.. finnes det flere slike på polo ;) skal prøve å ta en tur på streetmeeten på Lillestrøm nå til lørdagen (24.april).. men det er nok ingen babe i den bilen.. kanskje de kommer for å se på felgene mine ?? (dra frem felgrensen)... http://www.ertiserver.org/bilenmin.html greetz Siter ******************** ^Erti^ www.harlekin.no ******************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Lukter jeg en liten chick-magnet her? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg