Teddybamse Skrevet November 13, 2016 Rapporter Share Skrevet November 13, 2016 Hei, skal til og montere ryggekamera på en Transporter. Dette er ett kit som ikke er orginalt. Dette er ett sett kjøpt på nettet. Det skal monteres med pluss og minus på kamera og skjerm. Men uansett hvordan jeg prøver å koble det, så får jeg ikke strøm. Jeg har koblet så alt får strøm direkte fra batteriet, men alt er dødt. Noen som har ett tips å komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 13, 2016 Rapporter Share Skrevet November 13, 2016 Legg gjerne ut koblingsskjema som fulgte med hvis du får til og forklar eksakt hvordan du har koblet så kanskje jeg kan se om du har gjort noe "åpenbart" feil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddybamse Skrevet November 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2016 Oversender koblingsskjema som bildet. Koblet plus fra batteriet til plus på skjermen, - jordet jeg i karroseriet. Fra kameraet la jeg opp egen plus ledning frem til samme ledning som plus til skjermen, - jordet jeg til karroseriet. La opp med egen bryter siden bilen har canbus system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 13, 2016 Rapporter Share Skrevet November 13, 2016 Ville målt med multimeter eller voltmeter for å sjekke at du faktisk har spenning frem til skjerm og kamera. Har du det ville jeg reklamert på det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg