Roy001 Skrevet Oktober 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Har en som jeg ikke får kontakt med noen av de OBD verktøyene jeg har klart å oppdrive. Denne ryker veldig (gikk ikke gjennom EU), og drar dårlig. Noen som har råtips, enten til diagnoseverktøy som klarer å snakke med denne, eller kanskje tilmed tips om hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Har du brukt diagnoseverktøy med riktig protokoll? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Sannsynligvis ikke Brukt diagnoseverktøy som funker på de fleste andre biler. Hvilken protokoll bruker en 2002 xTrail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 http://pinoutsguide.com/CarElectronics/nissan_obd2_diag_pinout.shtml Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Takk, men jeg er redd dette ikke fungerer. Etter hva jeg har lest meg til, skjedde det noe etter 2004 som gjorde "alt så mye bedre". Tror jeg må ha Nissan sin egen diagnose på denne... Slik som Land Rover har sin egen type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Ble KL-Line etter 2004, samt CAN-BUS. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Jeg har håndholdt scanner som jeg har brukt på 2003 Xtrail, og det fungerte særdeles bra. Husker ikke hvilket instrument jeg brukte, men det var enten Autel VAG 405 eller Memoscan U581 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Interessant. AUTEL VAG 405... Vil det si at jeg bør prøve VAG com Pro som jeg har også? Har prøvd bla. Launch Creader V som ikke ville kommunisere Den prøver en hel haug med protokoller: Supports all legislated OBD protocls: ISO 15765-4 (CAN) ISO 14230-4 (Keyword Protocol 2000) ISO 9141-2 (Asian, European, Chrysler vehicles) J1850 VPW (GM vehicles) J1850 PWM (Ford vehicles) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg