SAS Skrevet Oktober 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2016 Hei Har mistet varme i setene på 2012 D-Max. Finner ingen sikring i oversikt i boka, og har gått gjennom alle sikringer jeg har funnet uten å finne noen som er gåen. Det kommer ikke strøm til brytere(V/Håndbrekket). Noen som har peiling på dette?? Svein Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2016 Gml. modell? Da er setevarme ettermontert og det samme med sikring. Jeg husker ikke eksakt lokasjon men den er over pedalene et sted i egen sikringsholder. Frem med lommelykta og titt litt rundt, mulig du må av med panelet over pedalene, men som sagt jeg husker ikke helt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Oktober 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2016 Er dette 2.5 l eller 3.0 l modellen? for i 2012 ble nemlig begge 2 solgt Regner med du har den gamle? Isåfall, så er det riktig som jesper over her sier. De er ettermontert og sikringen er ikke i sikringsboksen. De skal være over pedalene under rattet, stripset opp. En annen ting å sjekke er sigarett uttak sikringen, de kobler som regel seg på der. Men bare ett tips, bryterne ryker ofte her. Men hvis du har målt at de ikke har strøm så er jo ikke feilen der Utklipp fra monteringsanvisningen: Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAS Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Hei Dere har helt rett. Detter er "Gammle" typen, og fant i går kveld sikringen under Dashbordet og den var gåen:) Ble byttet, og nå virker de........Tusen Takk for god hjelp folkens :) Svein A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg