gmortena Skrevet September 14, 2016 Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 Hei.. Holder på og bytte bremser, men når jeg tok av klossene var det ingen klips. Kan dette stemme? Har vel ikke samme bil som han her, men det er på samme måte ingen klips. http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=225698 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 14, 2016 Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 Hvilke klips er det du savner? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gmortena Skrevet September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 heter vel heller monteringssett :) https://www.bildeler.no/bremseklosser-monteringsett/volkswagen/golf-vi-5k1/D/2011/CAYB/?Vare=37552 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 14, 2016 Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 Skal være, eller ihvertfall bør, være monteringssett der. Dette pleier jeg alltid å kjøpe nytt hver gang jeg skal bytte klosser på mine egne biler, og det er alltid anbefalt når klosser byttes på verksted. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 14, 2016 Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 De clipsene / monteringsset er vel til klossene foran. Jeg har ikke sett noe monteringssett til klossene bak, som har en fjær i bakkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 14, 2016 Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 Se der ja, kan lønne seg å lese trådtittelen. Tenkte automatisk foran jeg. Klosser som har fjær har ikke bruk for monteringssett, men det finnes vel allikevel. Meca selger ihvertfall det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gmortena Skrevet September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 takker for svar :) Var som jeg egentlig trodde, men ble usikker . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg