Komiko123 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Kommet opp DIv lys i dashbordet og når man kjører diagnose på PC , så får man beskjed om at ABS sensor venstre side bak er defekt . Har byttet den og trodde da at livet skulle smile igjen ,men den gang ei. Når jeg kjører litt så kommer lyset tilbake når jeg kommer opp i ca 50-60 km/t . Hva er galt ? Er det noen som kan hjelpe meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Har du feilkoden som kom opp? Kan også være ABS kransen eller dårlig ledningsnett. Gå inn med diagnose og les av hastigheten på ABS sensorene, her ser du da fort om det er avvik eller ikke. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Komiko123 Skrevet September 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Kanskje det kan være sensorringen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Også kalt ABS krans ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet September 13, 2016 Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 Hva slags feilmeldingskode er det som dukker opp? Kan muligens være noe så enkelt som at sensoren er montert for langt fra kransen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freedomdad Skrevet September 24, 2021 Rapporter Share Skrevet September 24, 2021 hadde samme problemet selv byttet hele abs sensoren og hjullaget nav hub på den fikset problemet :) hadde da to feilkoder c1207 og c1642 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg