ManiaCoupe Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Cchris Corrado16v: Er det du som er den nye eieren? Å hva er planene for bilen? Er nok jeg som har kjøpt den tilbake ettersom cluchen røyk dagen etter han kjøpte den fra meg:( Har ny motor og gearkasse liggende da det er kjappere å bytte dette og ikke stor forskjell i pris heller i forhold til ny clutch, så er det jo greit med litt ekstra kubikk og 1 gear til;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by ManiaCoupe Er nok jeg som har kjøpt den tilbake ettersom cluchen røyk dagen etter han kjøpte den fra meg:( Har ny motor og gearkasse liggende da det er kjappere å bytte dette og ikke stor forskjell i pris heller i forhold til ny clutch, så er det jo greit med litt ekstra kubikk og 1 gear til;) :) Har du de samme planene for bilen som sist gang eller? :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Men jeg rakk å bytte 4 dempere og fjærbeinslager på den dagen jeg hadde den :) Og speedometer med turteller... ;) psst, du skal ikke ha Weitec settet mitt da?? ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Cchris :) Har du de samme planene for bilen som sist gang eller? :D Dette blir bruksbil mens jeg pusser opp Golfen. Men en morsom bruksbil kanskje;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Cchris Corrado16v: Er det du som er den nye eieren? Å hva er planene for bilen? Ser at gamle-jetta'n min får kjørt seg litt ja... hehe :D Hjalp bare til å taue jeg :) Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Corrado16V: Siden ingen andre har gitt historien din noe respekt så gjør jeg det... SKITBRA!!! noen mulighet for å se den filmen din eller?? thumpsup thumpsup thumpsup Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Corrado16V: Syns den historien din var bra jeg også. Respekt for at du gidder å skrive så mye og samtidig får det til å bli så bra! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Takk for respekten, regna egentlig ikke med at noen kom til å gidde å lese hele :) Angående filmen må jeg bare sette meg inn i hvordan alt funker og legge inn programvare å slikt. Men det kan ta tid... Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Her er jeg igang med å bytte motor og gearkasse. Klart til løft: Og hvilken motor skal inn???? to be continued....... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Corrado16v Å her kommer reiseskildringen: The Jetset pickup. En fantastisk fortelling thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hva slags lakk brukte du til å lakkere baklyktene med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Billig rød lakk som er til lykter. Fåes hos de fleste bilrekvisitaer...Biltema....Mekonomen..osv Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Kid-A En fantastisk fortelling thumpsup Takk! har endelig blitt pappa også! hehe Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Har ventet en stund på å låne elefant, men når den var på plass skjedde det ting..... Motor ute...... .....og ny motor inne!!! Da gjenstår bare litt kabling og noen vaiere:D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Og da var JetSet'n ute på veien igjen for å spre frykt og avsky Devil Måtte dekaltrimme litt da jeg har hele 15ps mer enn orginalen. Og dermed setter jeg sluttstrek for Jetta prosjektet og bruker all tid og penger på GOLFEN ..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg