Gå til innhold

Prosjekt JetSet

Ranger emnet


ManiaCoupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Etter å ha kjørt litt med Jetta'n fant jeg ut at jeg måtte ha bilstereo....

La inn bud på QXL og fikk tilslaget på en BOMAN(?) CD/MP3 til en veldig gunstig pris.

Har aldri hørt om dette merket men de lager visstnok hvitevarer og er forholdshvis kjent i Tyskland og bilen er jo tysk så hvorfor ikke.

Kid-A donerte 2 værsting høytalere i str. Xtra Small men de ble ihvertfall lette å plassere i døra.

 

Det ble faktisk brukbar lyd men ikke noen BOOM BOOM bil!

 

h%f8ytaler.jpg

innvendig.jpg

 

 

Kid har også bestillt senkesett så det dukker vel opp i løpet av våren.

Har også begynt å by på felger på eBay.de men har ikke vunnet noen ennå!

Jeg må innrømme at jeg har blitt bitt ørlite grann av VAG basillen så jeg tror jeg kommer til å bruke denne bilen til å samle deler og eventuellt kjøpe ett bedre utgangspunkt for en seriøst bygd bil. Gidder ikke sveise rust før jeg begynner med ombygging.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Noen forbanna lavpanna idioter har prøvd å stjele babyen min.:mad: De fikk rappa den gode BoMan MP3 spilleren min og noen CD'er da :(

Ble jævlig stress for meg når jeg skulle rekke ett fly og idiotene hadde rivi i filler og kortsluttet ledningene til tenningslåsen.

Heldighvis har jeg en kjempegod nabo som lånte meg Passaten sin i 2 dager.....1.8T er jo ikke feil!! :D

 

brekk0.jpg

brekk1.jpg

brekk2.jpg

 

 

Godnyhetene heter ATS Cup:

 

ats1.jpg

ats2.jpg

 

Nå mangler bare senkesett.....+ skjære bort litt i innerskjermen bak da det subber noe inni helvete

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ManiaCoupe

 

Ja det er godbilen det her bortsett fra regreim bytte!!

Har du bytta vannpumpe på'n? Det er ett eller annet som skrangler fra fronten på motoren......

 

Oii.. regreim bytte ja! Dette er det jeg har bytta på den mens jeg hadde den.

: Fram-potte

: Bremser bak

: Håndbrekk-vaier

: Olje-filter

: Luft-filter

: Bensin-filter

: Vann-pumpe

: termostat

: Varmeregiste

 

Legg frem noen bilder når du får senka den med nye felger da. :D

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår