vwgolf2 Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 kul bil!! syns vi kan bytte felger... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Kjipt med det innbruddet du hadde. Fikk de ødelagt noe da? De ripene ved dør-håndtaket som det er bilde av, har vært der. Var en idiot som "liksom" skulle vise meg hvor lett det var å bryte seg inn i golf/ jetta. Men jeg rakk å stoppe han før det ble noen flere riper. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Har vært litt stille på bilfronten men jeg kjøper det jeg kommer over av deler. Bytta grill idag...mangler logo men har lyst til å modde den. Junior ser passe fornøyd ut!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Innpress på felgene? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Tja si det, sånn passe. Litt godsubbing etter skjermmodd. Skal sjekke ET imorra. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det står ett 20 tall på felgen så da er det vel ET20?? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Tok ett lite sjau på Jetta'n i helga. Grovpuss av felger og Turtle Black Chrome på det som er grått (skulle vært svart!). Kid-A hadde kameraet klart og tok noen bilder. Jeg må si bildene ser mye bedre ut enn bilen er, men sånn er det vel når proffer tar bilder? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by ManiaCoupe Det står ett 20 tall på felgen så da er det vel ET20?? Yep! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Dette er tøft :D Hvor mye måtte du gi for felgene? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Precious Dette er tøft :D Hvor mye måtte du gi for felgene? Takker! Jeg ga ca 200€ på eBay.de + frakt og grovpussingjobb! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hva kostet frakta, og hvor er Langhus? EDIT: Jeg vant side 2! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hva kostet frakta, og hvor er Langhus? Langhus ligger ca 2 mil sør for Oslo. Frakta kosta meg ca 1000 inkl. mva, og kommer an på hvor gode kontakter du har innen spedisjonbransjen;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Pga nytt prosjekt selges Jetta'n. Har ikke plass til begge da naboene klager:mad: 5000,- som den står uten ATS felga. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Sonick Fungerer litt dårlig - har gjort dette - men ser ikke så mye i de speila at det gjør noe. Den fa*** stolpen står jo midt i veien... har gjort dette på golfen min og det fungerte veldig bra..må bare "se" deg til hvor de skal plasseres for å få det optimalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 SOLGT!!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg