TompaZ Skrevet August 15, 2016 Rapporter Share Skrevet August 15, 2016 Jeg har i senere tid oppdaget at det er en ulyd i motoren men jeg vet ikke hvor den kommer fra?? lyden kommer kun når jeg presser bilen eller slurer mye på clutchen (mange bakkestarter på rad) så varer den en stund til bilen blir kald igjen så er den borte. det er akuratt som en metallfifte som slår borti noe en metallisk lyd. Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 15, 2016 Rapporter Share Skrevet August 15, 2016 Clutch eller svinghjul kanskje? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 15, 2016 Rapporter Share Skrevet August 15, 2016 Umulig å stille noen diagnose på denne forklaringen, du må nesten ta et filmklipp og legge ut før vi kan anta noe. Men kommer det ifm. sluring er det rimelig å anta at det kommer fra clutch/svinghjul regionen, men ingenting er sikkert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg