SindreT Skrevet Juni 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2016 Jeg kjørte til butikken, og når jeg kom ut igjen så er det ikke liv i start motoren. Det er en Avensis automat gir fra 2004. Den har ikke hatt disse problemene før og har hatt alle service. Alt av radio og lys virker, den vil bare ikke starte. Og motor lyset lyser mot meg, men det ser ut som alt er som det skal der? Noen som vet noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2016 Vil ikke starte som i at det ikke skjer noenting når du vrir om, eller går den på starteren? Vil tro det er deffekt starter, det kan skje helt plutselig. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreT Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2016 Det skjer ingenting når jeg vrir om nøkkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreT Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2016 Eller jeg hører en svak kjinne lyd, men ikke antydning til start Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2016 Kan være starter. Men kan også være defekt batteri. Evt dynamo som ikke lader. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg