Grimmee Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 http://www.autodoc.co.no/vaico/2214409 Er det noen som vet om dette er riktig? Ser etter opphenget til den bakre potta, original eksos A4 b5 Den står til min bil og det er vel det eneste opphenget under der med den Y gummidelen? Men metall delen ser helt annerledes ut på min, er jo metall delen jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Gå til Meca, mekonomen, bilxtra osv så får du riktig med en gang. Minimalt å spare ved å kjøpe en sånn en fra utlandet i tillegg til at du må vente flere dager før du får det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Noe slikt du skal ha? Delenummer 8D0253144S. Kr 230 inkl frakt på ebay Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2016 Stemmer det. Mye tryggere når en kan igjennkjenne delen på bildet! Tenkte ikke engang på ebay... Handler jo endel der... Takk for den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg