pionersport Skrevet Juni 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2016 Hei!Har en Ford Fokus II stasjonsvogn (2005 mod) Hvor bakluke låsen låser seg opp hele tiden. Er det noen triks for og få reparert låsen helle må hele låsen kjøpes ny? Mistenker at det har kommet vann inn i låsemekanisken/elektronikken siden det er en sprekk hvor det kan komme vann inn i selve knappen Bak. Finner ikke noen deler på skruvat, bildeler.no osv. Andre råd?? Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2016 Nå regner jeg med at det er microbryteren du mener en sånn.. Når den er defekt eller delvis ute av drift så oppstår dettet problemet, http://www.ebay.com/itm/Car-Vehicle-Boot-Tailgate-Release-Switch-Control-For-Ford-Focus-MK2-3M5119B514-/311576070982?hash=item488b618b46:g:3XcAAOSwZtJW9jbw&vxp=mtr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2016 Var den jeg tenkte meg ja! 50 kr for en sånn er verdt å prøve! Holder den i noen år er jeg overlykkelig! :) Takk for raskt svar :) Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2016 Bestill to så har du i tilfelle. Om du trenger til senere, når dem er såpass billig Det er ofte når bilen blir vasket eller det er vått ute. Så kommer det vann/dritt inni der og da er det ofte dem klikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg