poppet Skrevet Mai 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2016 Noen som har vært borti dette? Noen fiks.. Gjelder ABS sensor bak Golf 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2016 Den sitter fast/igjen i spindelen? Det er bare å gyve løs med drill og bor i passende størrelse og bore den ut, bare pass på så du ikke borer for langt og tar tannkransen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2016 Sitter i spindel ja, er ikke plass til noen drill inn der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2016 Har sett flere som bare har kutta vekk bolthodet og satt inn ny sensor uten bolt. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2016 Det er det jeg har gjort, og det virker det. Men usikker på om den vil sitte der godt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2016 Jeg trodde det var ABS sensoren som var knekt, men ser nå at det er bolten. For å få den ut gjelder fortsatt det jeg skrev, bor den ut - men hvis det ikke er plass så drit i bolten, kan hende den sitter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg