kjell aril Skrevet Mai 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2016 Bilen låste seg i par..dvs jeg får ikke trykke inn knappen på gearspaken for å gå til drive. Den kommer når jeg bruker shift Lock knappen som står ved siden av. Har noen opplevd dette oh kan bilen kjøres til jeg får reparert? min 2010 dmax har bare gått 25000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2016 Sjekk at du har bremselys når du trår på pedalen, kan være bremselysbryteren som ikke fungerer. Ja, med mindre du hører ulyd/den ikke går som den skal så er det ikke noe problem å kjøre til du får time på verkstedet. MEN, da mener jeg at du skal bestille time nå og ikke vente en måned eller to. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mai 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2016 Nesten 100% sikker på at du har ryki sikringen på bremselyset.. Sett mange av de.. Antakelig brukt en henger så har den ryki.. Bytt den så skal du se det virker igjen :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtruck83 Skrevet September 22, 2016 Rapporter Share Skrevet September 22, 2016 Jeg har merket det ved tenninga avslått bare, ikke når motoren går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg