Pompiuses Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Noen her som har erfaring med Wynn's octan booster (kjøpt på Torshov Bilrekvisita)? Funker det bra/dårlig? På flaska står det at den øker med 2-5 octan poeng. Hvis tanken min er på 45 liter (98 blyfri), hvordan kan jeg vite hvor mange octan poeng jeg tjener på å fylle hele flaska (375 ml)? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 hvor mye bedre vil bilen gå? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Pompiuses Noen her som har erfaring med Wynn's octan booster (kjøpt på Torshov Bilrekvisita)? Funker det bra/dårlig? På flaska står det at den øker med 2-5 octan poeng. Hvis tanken min er på 45 liter (98 blyfri), hvordan kan jeg vite hvor mange octan poeng jeg tjener på å fylle hele flaska (375 ml)? Det er ikke for å få effekt, men større margin mot tenningsbank ved feks. banekjøring. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 ok:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Kan få noe effekt ut av det viss du øker fortenningen. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 virker ikke.. lureri... klin umulig..altfor liten mengde.. kjøp heller thylèn.. da kan du øke oktan .. må blandes i visse forhold.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg