TKarlsen Skrevet April 3, 2016 Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Gjelder en 2004 Audi A4 B6 1.8T 163hk Hva slags bivirkninger / feil kan man få om bensinpumpa begynner å bli ødelagt? At den f.eks ikke leverer nok trykk eller bensin? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 3, 2016 Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 De gangene jeg har vært borti bensinpumpe, så har den enten virket eller helt død. Har og vært borti at delvis tett bensinfilter har ført til ulyd i bensinpumpa. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 3, 2016 Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Er ikke ofte en bensinpumpe er "litt" dårlig nei, mer potensielle kilder for slike symptomer som skulle tilsi pumpe er tett pick-up i tanken eller tett(e) filter(e). Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Oki, det er onkel som ba meg spørre. Er hans bil. Han hører at pumpa lager ulyd og han har problemer med bilen. Misfire på 3 av 4 sylindere, bilen vandrer på turtall da den står på tomgang og det høres ut som at den går på 3 sylindere noen ganger. Han har nylig byttet alle 4 plugger, 4 nye colier og bensinfilteret under bilen byttet jeg i fjor sommer. Det er heller ingen feilkoder i systemet. Sjekket bilen igår. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 3, 2016 Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Skader ikke å måle bensintrykket, men kan være dysene trenger en rens også. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 3, 2016 Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Hva er problemet om det er ulyd i pumpa. Da må den jo byttes før eller senere, så da hadde jeg prøvd det først. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2016 Skader ikke å måle bensintrykket, men kan være dysene trenger en rens også. I en form for dyse rens eller bytte dem? Vi skal få skrudd ut bensinpumpa og sjekke om pickup røret er tett eller noe. Sitter det filter ved pumpa i tanken? Eller har bilen kun den ene bensinfilteret som sitter under bilen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg