jontext Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Noen som husker hvor mange NM man skal dra til hjullageret bak med på 2000 Mod polo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Noen Polo 6N har ytre og indre kon-lager. De skal bare strammes til det ikke er slakk, eller slik at du så vidt klarer å skyve skiva under muttera fra side til side med en sktrutrekker. Noen andre versjoner Polo (med skiver bak?) har et maskinlager og en navmutter med innvendig 12-kant. Denne skal dras til hardt. Mener det er ca 180 NM + 1/2 omdreining. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jontext Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Ja er skiver bak på denne, så jeg dro til rundt 150 NM og til jeg ikke turte mer :p så det sitter nå der så får man se om jeg må etterstramme etterhvert :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Denne navmutteren MÅ dras til med riktig moment eller mer, ALDRI mindre, det er den eneste mutteren som sørger for at hjulet ditt ikke detter av! Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg